  • Data: 2004-08-22 13:36:30
    Temat: Re: Policja i Straz Miejska moga mi nagwizdac ? - ponownie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:tnvgi0tche9mssku5m21h3bcp2kor06cmn@4ax.com...

    > A wiem, Robert, wiem ! Tylko zapomniałeś o pewnej drobnostce (bardzo
    > ważnej), a mianowicie, że znak ten MUSI być uzupełniony o napis lub
    > tabliczkę co czyni go nieco innym znakiem, a tego nie rozważaliśmy.
    > Natomisat sam znak oznacza to, co ja napisałem (na podst. rozp.)

    No to nie wiesz. Za znak "zakaz ruchu" mogą wjechać na przykąłd inwalidzi,
    albo osoby posiadające szczególe zezwolenie.

    > Dalej, nie odpowiedziałeś mi dlaczego ustalono wzory i znaczenia dwóch
    > oddzielnych znaków, B-39 i B-43 zamiast jednego (z uwagą o możliwości
    > zamiany odpowiednio B-35 na B-33 i na każdy inny lub wymienić na
    > które).

    Ano dla tego, że znaki te mają inne znaczenie. po prostu znak B-43 może
    odwołać tylko B-44, zaś B-33 również jakiekolwiek skrzyżowanie.

    A poza tym mają na uwadze wyjaśnienie Tomka, to ta dyskusja jest
    bezprzedmiotowa, bo żaden nas nie miał racji.