  • Data: 2004-08-23 20:12:38
    Temat: Re: Policja i Straz Miejska moga mi nagwizdac ? - ponownie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:sf9ji0dasi461smq8m9esg3eerm5qv8udq@4ax.com...

    Artur! Nie ma sensu tego ciągnąć. Tomek to wyjaśnił już. Do żadnego
    ciekawego wniosku nie dojdziemy w tym wypadku.

    Możemy co najwyżej porozważać, czy obowiązujący jest prawidłowo wyglądający
    znak, ale naniesiony na płaszczyznę innego kształtu. Czyli na przykład zakaz
    ruchu wymalowany na bramie - dużej prostokątnej załóżmy koloru różowego.