  • Data: 2004-08-21 22:56:39
    Temat: Re: Policja i Straz Miejska moga mi nagwizdac ? - ponownie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ev4fi0ls37ecl0m08fos6fa3toigv3f9gg@4ax.com...

    > No, nie bardzo, nie o taka 'organizację' chodzi !
    > Zresztą jak chcesz organizować coś czego nie ma ?
    > Skor nie ma ruchu, to go nie można organizować.

    Wiesz, że po prostu mnie osłabiłeś? A wiesz o tym, że zakaz ruchu wcale nie
    oznacza, ze nikt nie może wjechać za znak?

    > A jaki byłyby tego sens ? Co miałby on oznaczać i po co ?

    Oznaczać by miał, że to nie tylko ta uliczka jest wyłączona z ruchu, ale
    większy obszar. Miał by dać do zrozumienia osobie, która nie zna tego
    osiedla, ze nie ma sensu szukać dojazdu z drugiej strony, bo go nie
    znajdzie. Co więcej dla osób mimo wszystko uprawnionych do wjazdu (inwalidzi
    na ten przykład) stanowiła by informację, ze żadne skrzyżowanie wewnątrz
    strefy zakazu owego nie odwołuje, a dopiero wyjazd ze strefy. W wypadku
    zakazu ruchu, to załóżmy bez większego sensu, ale przy innych znakach już
    niekoniecznie. Wreszcie jak napisałem w niej odpowiedzi mogli po prostu mieć
    taką blachę po ręką i nią się posłużyć.