    From: Yyy <y...@m...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja a TrueCrypt
    Date: Tue, 8 Jul 2008 00:22:28 +0000 (UTC)

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote in
    news:Pine.WNT.4.64.0807080002040.3080@quad:

    > Nasuneles mi pytanie uboczne, ale IMHO intrygujace.
    > Podstawa ukarania jak rozumiem bylo "uzyskanie korzysci", tak?
    > I jedynym wyróznikiem tej "korzysci" bylo pozyskanie programu, bo jak
    > z opisu wynika innych "korzysci" nie wskazano, tak?
    > Czyli zdarzenie bylo "punktowe", z dnia "pozyskania".
    >
    > To mam pytanie: czy takie "pozyskanie" podlega przedawnieniu i ile
    > wynosi okres?

    wyglada na to, ze hwdp113 odpuscil sobie jakakolwiek obrone a, jak wiadomo,
    "na pochyle drzewo kazda koza wskoczy"

    (czy nie mogl chociaz SAM BYC OBRONCA W SWOJEJ sprawie? widac, ze to kumaty
    facet, czy nie mogl sobie troche poczytac itp.? przydaloby sie na
    pozniej...)

    tylko nasuwa sie smutna refleksja: jak i DLACZEGO tak zacietrzewiony musial
    byc prokurator, ze tak BEZWZGLEDNIE atakowal uzywajac argumentow prawnych w
    ktore sam nie mogl NIJAK wierzyc ???

    przeciez to nieetyczne !!?
    co z etyka zawodowa zawodu prokuratora ???

    --
    Y?