    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polica ze swoim wideo
    Date: Thu, 9 Dec 2004 11:23:38 +0100

    Użytkownik "CREED" <e.box@@poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:qdd72yvbs5cl.8xciervfzxa$.dlg@40tude.net...

    > Napisałem przecież że OK - wykroczenie to wykroczenie, nie pochwalam
    > tego . Sytuacja wyglądała jednak podobnie jak opisał to NIKODEM NIJAKI
    > ponizej. Cywilne auto które siedzi ci na ogonie i w dodatku widzisz w
    > lusterku ze gosciu pakuje za tobą a gorka tuz tuz więc dociskasz i
    > wpuszczasz go za siebie robiac mu miejsce , a on w podziece wlacza
    > niebieskie swiatelko i proponuje po zatrzymaniu auta 20 pkt i 1000 zl
    > na poczatek.

    ktos cie zmusza do przekraczania predkosci na drodze?
    jesli ktos wyprzedza w takich warunkach ze ty musisz lamac przepisy aby jemu
    sie nic nie stalo to jego problem, nie mozesz martwic sie za wszystkich na
    drodze

    > i tu sie nie zgodzę. Sami stwierdzili ze mieli "niezlego pacjenta" w
    > peugeocie 405 ale "pan go wyprzedził" . Jechali za klientem i czekali
    > az cos zrobi!!!!! Czemu nie zatrzymali go jak złamał przepis tylko
    > jechali az mu sie nazbiera wiecej. ktos tu pisze o tym ze w
    > miedzyczasie domoze dojsc do wypadku . Co wtedy.??? Nagrana kaseta
    > jesli ujrzy swiatlo dzienne powinna byc dowodem na "niedopelnienie
    > czynnosci sluzbowych" przez policje

    kiedys zatrzymali mnie za predkos, jak wypisywali mi mandat ustrzelili
    doscia ktory mial jeszcze ze 20 wiecej niz ja, ale nie zatrzymali go juz bo
    i tak nie mieli za bardzo jak, i co mialem miec pretensje do calego swiata
    ze ja dostalem a on nie?

    lamiesz przepisy miej pretensje do siebie

    > Moja moralnosc ma sie dobrze - pytam jednak o podstawy prawne. Czyli
    > czy mogą jechac za gościem do bolu czy po stwierdzeniu ze złamal
    > przepis - zatrzymac go i ukarac. Wiele oczywiscie zalezy od policjanta
    > ale nie w tym rzecz

    moga jechac zapewne tak dlugo jak im starczy benzyny, a twoja w tym glowa
    aby jechac zgodnie z przepisami