  • Data: 2004-12-09 11:59:46
    Temat: Re: Polica ze swoim wideo
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 Dec 2004 11:23:38 +0100, szerszen napisał(a):

    > ktos cie zmusza do przekraczania predkosci na drodze?

    Tak - durne przepisy :>

    A takie zachowanie policjantów - powinno być karalne. Zamiast zapobiegać
    niebezpieczeństwu, sami je prowokują. Takim "geniuszom" życzę żeby przed
    auto które aktualnie "robią" wybiegł kot i zmusił je do ostrego hamowania.
    Chyba tylko coś takiego by ich nauczyło rozumu...

    > jesli ktos wyprzedza w takich warunkach ze ty musisz lamac przepisy aby jemu
    > sie nic nie stalo to jego problem, nie mozesz martwic sie za wszystkich na
    > drodze

    Jasne, lepiej go nie wpuścić i spowodować czołowe zderzenie. Nie wszyscy
    mają tak "genialne" pomysły jak suszarkowcy...

    > moga jechac zapewne tak dlugo jak im starczy benzyny, a twoja w tym glowa
    > aby jechac zgodnie z przepisami

    Jasne, jak zobaczą pijanego kierowcę to niech go śledzą aż kogoś zabije bo
    wtedy można mu większy mandat wlepić...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944