  • Data: 2004-12-10 07:03:43
    Temat: Re: Polica ze swoim wideo
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncrgfhi.ujg.joshua@tau.ceti.pl...

    > Tak - durne przepisy :>

    przepisy jakie sa kazdy widzi, nie musisz sie z nimi zgadzac ale lamiesz je
    na wlasne ryzyko i odpowiedzialnosc

    > A takie zachowanie policjantów - powinno być karalne.

    karalna powinna byc glupota kierowcow

    > Zamiast zapobiegać
    > niebezpieczeństwu, sami je prowokują. Takim "geniuszom" życzę żeby przed
    > auto które aktualnie "robią" wybiegł kot i zmusił je do ostrego hamowania.
    > Chyba tylko coś takiego by ich nauczyło rozumu...

    takim gieniusiom co wala 120 w zabudowanym i sa slepi ze ktos im siedzi na
    ogonie, powinno sie wlepiac podwojne mandaty, trzeba byc losiem zeby nie
    zauwayc ze nagle ktos sie za toba ciagnie, zawsze jak jade, szczegolnie jak
    jade szybko czesto patrze w tylne lusterko, i jesli widze ze kos sie mnie
    trzyma (szczegolnie jak siedza w tym samochodzie 2 osoby) to go grzecznie
    puszczam przed siebie, albo zwalniam jak nie mam takiej mozliwosci

    oprocz deptania gazy u patrzenia przed siebie powinno sie patrzec co jest za
    toba

    > Jasne, lepiej go nie wpuścić i spowodować czołowe zderzenie. Nie wszyscy
    > mają tak "genialne" pomysły jak suszarkowcy...

    zawsze mozna pozniej zwolnic, nie trzeba gnac na leb na szyje

    > Jasne, jak zobaczą pijanego kierowcę to niech go śledzą aż kogoś zabije bo
    > wtedy można mu większy mandat wlepić...

    czytac panie kolego czytac, napisalem wczesniej o stopniu zagrozenia