eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPogryziony pies na swojej posesji, w aspekcie karnym i cywilnym (długie) › Re: Pogryziony pies na swojej posesji, w aspekcie karnym i cywilnym (długie)
  • Data: 2006-11-25 20:09:14
    Temat: Re: Pogryziony pies na swojej posesji, w aspekcie karnym i cywilnym (długie)
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I druga rzecz. Jakie kroki
    > powinienem podjąć aby otrzymać od właściciela Amstaffa zwrot kosztów
    > leczenia mojego psa. I tu, myślę że zaistnieje konieczność wytoczenia mu
    > sprawy cywilnej. Proszę choć o krótką podpowiedź, gdzie, do kogo i z
    > czym powinienem się zwrócić.

    Wezwać na piśmie do zwrotu kosztów leczenia żony i psa, utraconych zarobków
    żony i jakie tam szkody jeszcze poniosłeś. Jeśli nie zapłaci - to do sądu -
    masz świetne dowody w postaci notatek Policji i ukarania mandatem.
    Mimo, że nie możesz udowodnić, że właściciel psa wpuścił go celowo, to
    zawsze odpowiedzialność można oprzeć na jego niedbalstwie i naruszeniu reguł
    ostrożności nakazanych przez prawo wykroczeń.

    W razie czego pisz na priv.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl