  • Data: 2024-07-22 19:01:38
    Temat: Re: "Pogromca z ciechanowa"
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Czyli po prostu sobie gadasz. No pochwal się co wygraleś.

    A po co? Np. kilkuletnią dosyć ciężką sprawę o własność. W tym z prokuraturą,
    więc jesteś leszczem :P

    A przy okazji to procedury w sądach coraz bardziej upadają. Prosta sprawa o
    zapłatę za wynajmowany lokal. Kiedyś: nakaz od ręki. Teraz: rozprawa sądowa
    (nawet dwie), wypytywanie pozwanej dlaczego nie płaciła, czy była jakaś siła
    wyższa typu pobyt w szpitalu (co to zmienia skoro odpisała, że nie zapłaci i
    już?). Na końcu zmiana odsetek, bo zmieniła się ustawa i odsetki maksymalne nie
    są już tym co były...

    > I tak samo byś dał Robertowi odblokowany telefon. Taki z ciebie fajter.

    Nie, bo by upuścił ;) A frajer to nie widzi skrzyżowania :P