  • Data: 2024-07-25 18:45:17
    Temat: Re: "Pogromca z ciechanowa"
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.07.2024 o 20:55, J.F pisze:

    > "Radosław Banaszkiewicz, przewodniczący Solidarności '80 egzaminatorów
    > stwierdził, że tak dużo osób nie zdaje, ponieważ egzaminator po prostu
    > przykłada się do swojej pracy."
    >
    > Taa ... a reszta związkowców olewa obowiązki ?

    Tak. Często przymykają oko.
    Efekty olewania mamy na polskich drogach: parę tysięcy zabitych co rok.

    Pragnąłbym, żeby ten egzaminator został sklonowany i żeby tylko tacy
    egzaminowali kandydatów na kierowców.

    Kiedy zdawałem egzamin na kategorię B, egzaminator na zakończenie
    poprosił mnie, żebym zaparkował tyłem przed ośrodkiem, bo inni mają
    problem z wyjazdem. On pewnie przymykał oko.

    Kiedy zdawałem na kat. A, to tylko ja jeden po teoretycznym zostałem na
    praktyczny. I musiałem powtórzyć jazdę na placu, a egzaminator nie
    powiedział mi dlaczego. Dopiero kiedy przejechałem drugi raz, to mi
    potwierdził, że to z powodu braku obejrzenia się za siebie przed
    ruszeniem. A startowałem spod ściany! :D

    --
    -
    Akarm