  • Data: 2024-07-22 21:45:09
    Temat: Re: "Pogromca z ciechanowa"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2024 o 20:56, n...@o...pl pisze:

    > Ta akurat była błaha, ale męcząca.

    Jak każda, jak sam prowadzisz... Na tym polega problem - oni mają za
    sobą aparat prawniczy i im w sumie wszystko jedno czy łażą po sądach, bo
    są w pracy. A ty musisz się z tym bujać sam albo płacić a zastępstwo.
    Najbardziej upiardliwe jest łażenie na pocztę...

    > A sąd nie dowalił ci wyższej grzywny?

    Od tego co uzyskałem wcześniej za zwolnienie żony? Sąd dowalił mi więcej
    niż żądał oskarżyciel publiczny, żeby było tak jak w zaocznym. Pewnie
    tak łatwiej napisać uzasadnienie - tak w praktyce wygląda - postawmy
    komuś zarzuty, skażmy go zaocznie, najwyżej się zmieni.

    > Przedstawiasz zdjęcie, że nie ma. Co guzik da, bo znaku być nie musi.

    Musi, a w zasadzie "jest obowiązane" - rozporządzenie mówi, że jak jest,
    to ma być na każdym wlocie. A ma być w przypadku drogi tej klasy wtedy
    jak skrzyżowanie nie jest "wystarczająco postrzegane przez kierowców"
    inaczej ma nie być wcale. Więc skoro był na jednym wlocie to jest
    niewystarczająco postrzegane a jak nie ma na pozostałych a ma być, to
    znaczy że kierowcy mają prawo "niewystarczająco postrzegać".

    Tu masz moje "skrzyżowanie" - dokładnie z tym samym oznakowaniem
    poziomym (tylko wyraźniejszym). Niespodzianka - wtedy to nie było
    skrzyżowanie:P Więc jak z tymi liniami co tworzą skrzyżowanie?

    https://www.google.pl/maps/@52.2914529,20.935265,3a,
    75y,328.77h,78.12t/data=!3m7!1e1!3m5!1sAbmjepLNQbyj4
    mNhgtN7hQ!2e0!5s20111001T000000!7i13312!8i6656?coh=2
    05409&entry=ttu

    > Tu masz ciekawszą sytuację: https://www.youtube.com/watch?v=68v1wLPFlQQ

    I jak to ma się do mojego skrzyżowania?

    > Jak ci nie pasuje, to idziesz do sądu :)

    I jest całkiem duża szansa, że sąd powie ci co Robert. Że to że podali
    ci lewy powód niczego nie zmienia, bo niby mieli obowiązek podać
    prawdziwy, ale jakby podali prawdziwy to też byś mi nie dał - więc oni
    może i przekroczyli uprawnienia ale sąd się zebrał żeby ukarać ciebie:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!