  • Data: 2008-06-21 16:13:55
    Temat: Re: Podzial hipoteki, kredyt hipoteczny, darowizna
    Od: Sandal <s...@s...wroclaw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak. Dogadanie sie z bankiem na inny rodzaj zabezpieczen (przy czym zeby
    > kredyt byl hipoteczny, to musi byc hipoteka).

    Dzięki za odpowiedź, ale mam w związku z tym jeszcze jedno pytanie.
    Jeżeli kredyt byłby wzięty przez nas na hipotekę mojego taty, to kto
    byłby właścicielem tego mieszkania?
    Zaznaczam, że właścicielem budynku i działki jest mój tata, a
    mieszkanie wybudowane by było na dachu tego budynku jako pierwsze
    piętro.
    Czy dobrze mi się zdaje, że wtedy musiałaby nastąpić właśnie ta
    darowizna ( miejsce na wybudowanie mieszkania) o której pisałam
    wcześniej?

    To może zacznę jeszcze raz: bierzemy kredyt na hipotekę mojego taty,
    budujemy na dachu dwa mieszkania.
    Jedno z nich będzie dla nas a drugie do sprzedania.
    Z pieniędzy ze sprzedaży spłacamy całość kredytu.
    Resztą się dzielimy.

    Jak to rozwiązać prawnie żeby było wszystko ok?
    S.