  • Data: 2008-06-23 15:01:15
    Temat: Re: [OT] Re: Podzial hipoteki, kredyt hipoteczny, darowizna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Jun 2008, Gabriel wrote:

    > tylko dla czegos co juz jest:) Czyli wykrojenie z tego co ktos ma odrebnej
    > dzialki z odrebna KW.

    A to thx.
    Nie brałem pod uwagę :)

    IMVHO ma dwa przeciwsskazania:
    - koszta związane z KW
    - koszta ukryte, których może nie być świadom, bo pismo że gmina
    powiadamia o zmianie planu przestrzennego otrzymane x lat temu
    wrzucił na spód szuflady (albo wręcz do pieca). I znienacka
    może się obudzić z kolejnym pismem z radosną wiadomością od
    gminy, że z okazji podziału działki chcą jakichś pieniędzy :D

    Reszta się zgadza.

    > Jak wyzej. Mnie raczej chodzilo o ewentualne wydzielenie czesci gruntow na
    > pokrycie dlugow.

    OK!

    pzdr, Gotfryd