  • Data: 2005-07-11 17:36:18
    Temat: Re: Podział działki
    Od: Marcin Gibas <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiotrekS napisał(a):
    > Zapomniałem dodać aby skorzystać z wersji tańszej jeden z właścicieli (np
    > rodzic, dziadkowie itp musi nie żyć) smutne ale prawda. Dokładnie tego nie
    > wiem, ale da się to zrobić, musisz tylko udać się do sądu rejonowego wydz.
    > cywilny właściwy dla miejsca zamieszkania spadkodawcy, jezeli taki był.
    Tak się składa że teścia oboje rodzice nie żyją i nie zdążyli uregulować
    tych spraw, dlatego każdemu z rodzeństwa przypada część działki. Teść
    był też u notariusza, który stwierdził że najpierw Ci co chcą się zrzec
    swoich części muszą to wyraźić na piśmie (już to zrobili), następnie
    działki należy podzielić na cztery, potem trzy przepisać na teścia i
    jedną na siostrę, a na sam koniec jedną z działek teścia na mnie.
    Oczywiście notariusz zapewnił że może się tym wszystkim zająć i
    zaśpiewał 3000zł.
    Pozdrawiam
    Marcin