  • Data: 2005-07-11 21:02:29
    Temat: Re: Podział działki
    Od: PiotrekS <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Jul 2005 19:36:18 +0200, Marcin Gibas <m...@g...pl>
    napisał(a):

    >Tak się składa że teścia oboje rodzice nie żyją i nie zdążyli uregulować
    >tych spraw, dlatego każdemu z rodzeństwa przypada część działki. Teść
    >był też u notariusza, który stwierdził że najpierw Ci co chcą się zrzec
    >swoich części muszą to wyraźić na piśmie (już to zrobili), następnie
    >działki należy podzielić na cztery, potem trzy przepisać na teścia i
    >jedną na siostrę, a na sam koniec jedną z działek teścia na mnie.
    >Oczywiście notariusz zapewnił że może się tym wszystkim zająć i
    >zaśpiewał 3000zł.

    Prościej byłoby iść do sądu do wydziału cywilnego skoro nie macie pieniędzy
    , trwałoby dłużej to ale trochę taniej a jest możliwość zwolnienia od
    kosztów sadowych / założyć sprawę o podział majątku wspólnego i dział
    spadku- wpis w sprawie ustalany jest od wartości majątku spadkowego /
    oczywiście po założeniu sprawy o stwierdzenie nabycia spadku - kosztuje 20
    zł / w której to sprawie sad ustali krąg spadkobierców i części w jakich
    będziecie dziedziczyć, bo bez tej sprawy nie ruszycie ani u notariusza ani w
    sadzie a potem będziecie dzielić działki, możecie się zrzec swoich udziałów,
    jeżeli nie macie dzieci (bo tak wasze dzieci wejdą do spadku) sąd powoła
    biegłego który dokonana podziału geodezyjnego, a u notariusza musicie sami
    to zrobić prywatnie ,ale to są już dalsze sprawy. Wszelkie informacje w
    wydziale cywilnym sadu rejonowego.

    Poland is Mexico in Europe
    SPRAWDŹ USTAWIENIA Outlook Express
    http://tinyurl.com/36r6y