  • Data: 2010-02-22 04:01:29
    Temat: Re: Podwójne wykroczenie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 20 Feb 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie jechać nim. I to jest jej wykroczenie. Pojechała nieswoim szlakiem.

    Ano.
    Tylko to nie ma NIC do faktu, że wcześniej nie skręciła.
    Miała skręcić, ale nie skręciła.
    I teraz ma układ: jest w miejscu w którym jeszcze NIE
    wjechała na pas "tylko dla busów"... i szybko myśli ;>
    (ta...)

    > No. I to złamała.

    Takoż.
    Zrobiła to *PÓZNIEJ*, już po zignorowaniu nakazu jazdy w prawo.

    Jakby nakazu jazdy nie było, nawet skrzyżowania by nie było,
    <mode Kononowicz> "niczego by nie było"<\mode>, a byłoby
    TYLKO oznaczenie, że na wprost jest pas *tylko* dla busów,
    to co powinien zrobić kierowca?

    No to dlaczego nie miałby tego zrobić, uzasadniając to faktem
    że wcześniej złamał *inny* przepis?
    Co nas złamanie innego przepisu obchodzi dla oceny *tego*
    zdarzenia?
    Jest odrębne zdarzenie - zaczyna się (*za* skrzyżowaniem)
    pas "tylko dla busów", jak ktos nie prowadzi busa, ma sobie
    wybrać inny pas.
    Twierdzisz inaczej?
    Jeśli nie - to dlaczego sobie nie wybrała?

    pzdr, Gotfryd