  • Data: 2008-07-02 20:39:58
    Temat: Re: Podwójne ubezpieczenie.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "bluesbar" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > po mojemu to skoro polisa konczyla sie w dniu kupna, to moglabyc
    > przedluzona tylko i wylacznie na starego wlasciciela, poniewaz w
    > momencie przedluzania polisy, pzu nawet nie wiedzialo ze auto zmienilo
    > wlasciciela i tobie jak najbardziej przysluguje prawo do jej wypowiedzenia

    Polisa przechodzi na nowego właściciela w momencie kupna samochodu,
    zatem przedłużona zostaje również na nowego właściciela, nawet jeśli PZU
    nie zdaje sobie z tego jeszcze sprawy.

    > takze probuja cie zrobic w balona, jednym slowem wuludzic kase

    Obawiam się, że nie. Po prostu ubezpieczony padł ofiarą zbyt
    opiekuńczej ustawy. Jest to jeden z efektów przymusowych ubezpieczeń.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz