  • Data: 2008-07-03 07:04:31
    Temat: Re: Podwójne ubezpieczenie.
    Od: bluesbar <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nawet jeżeli faktycznie stara umowa z PZU zakończyła się jako umowa
    poprzedniego właściciela gdyż żadna z stron sprzedający i kupujący nie
    zdążyli w ustawowym terminie jej wypowiedzieć i zawarta została nowa
    umowa na starego właściciela ja w swojej niewiedzy na wypowiedzeniu
    wpisałem numer starej polisy, czyli nowej nie wypowiedziałem tylko
    starą - bezskutecznie bo już nie działała.Minęło 30 dni na nowej
    umowie PZU na starego właściciela i nie ma już możliwości jej
    wypowiedzenia.

    A więc wnioskując z tego co znalazłem w internecie i waszych
    odpowiedzi mam następujące możliwości:
    1. Najłagodniejsza - rekalkulować składkę w PZU , przy moich
    maksymalnych zniżkach zrobi się z tego coś ponad 300 zł, po czym
    poprosić nowego ubezpieczyciela o odstąpienie od umowy OC i zwrot
    składki (pewnie mała szansa na odstąpienie jest to pakiet OC AC NW)
    2. Zwrócić sie do PZU o zaniechanie poboru składki (mała szansa).
    3. Iść do sądu (w powodzenie tego pomysłu raczej nie wierzę bo w
    prawie mam słabe poparcie plus koszty , na pewno na tym stracę)

    jeszcze jakieś możliwości się wam nasuwają?