  • Data: 2003-11-07 07:05:42
    Temat: Re: Podwójna umowa o dzieło
    Od: MhF <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bry,

    W Twoim mejlu z 7 listopada 2003, można przeczytać:

    RT> No, skoro zlecił Ci wykonanie dwóch dzieł dwoma osobnymi umowami, no to ja
    RT> bym mu solidnie dostarczy dwa dzieła. Może nawet różniące się detalami.
    RT> Trochę inwencji. Klient nasz pan!

    Hmmm... Pominąwszy fakt, iż raczej niezdolny jestem do takiego
    przekrętu, to obie umowy precyzują o jaki projekt chodzi i co to za
    obiekt, gdzie zlokalizowany, na podstawie jakiej koncepcji.

    Jeśli Twój post pisany był w poważnym tonie - wnioskuję, iż nie ma
    problemu, mogę śmiało domagać się pieniędzy za umowę z siedmiodniowym
    terminem płatności. To, iż istnieje umowa na tę samą pracę mówiąca o
    innym terminie płatności jest bez znaczenia. Czy tak?

    Jak zatem wygląda sprawa tej "czarnej listy dłużników"? Czy pozostają
    mi tylko dwie alternatywy - jedna: czekać spokojnie, aż zamawiający
    łaskawie raczy mi zapłacić; i druga: szarpać się z nim w sądzie. Tak?

    --
    MhF
    m...@p...onet.pl