  • Data: 2011-01-20 12:44:42
    Temat: Re: Podwójna szkoda - zalanie mieszkania
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > 1 października 2009 wszedłem do mieszkania nowokupionego. Tak
    > nieszczęśliwie się stało, 8 października 2009, że trochę wody wyciekło w
    > łazience z wanny i zalało sąsiada na kwotę wycenioną przez jego
    > ubezpieczyciela na około 500zł.

    Pytanie, czy Ty pamiętasz i potwierdzasz, że 8.X.2009 trochę wody
    wyciekło? Bo równie dobrze mogło to być 28.IX.2009 np.
    I wcale nie z Twojej wanny tylko np. po pionie CO?

    (Sąsiedzi z Ip. mieli potop w łazience spowodowany przez wodę z pionu
    CO, która płynęła z IVp. Nim namierzyliśmy rzeczywiste nomen omen
    źródło, łazienka na IIp. trochę została zdemolowana w poszukiwaniu
    przyczyn.)

    D.