  • Data: 2011-01-20 12:46:56
    Temat: Re: Podwójna szkoda - zalanie mieszkania
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Jest pytanie, za co sąsiad wziął odszkodowanie.
    > Bo może nie za pomalowanie, lecz np. wymianę tynku - a wtedy dobrze by
    > było to wiedzieć. Tak "na zaś", na wypadek "powtórki", oczywiście
    > przy założeniu ze tej wymiany *nie* zrobił.
    >
    > A co do formy to trudno - faktycznie poszkodowany ma wybór czy żadać
    > "naprawienia" czy odszkodowania (363 KC)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Problem nie jest w tym że chce odszkodowania, tylko że zgłasza się po
    nie po 1,5 roku od zdarzenia i sprawca szkody nie jest w stanie ocenić
    jej rozmiaru i rzeczywistej poniesionej straty

    ps. wiem, sąd może to ocenić, więc pozostaje tylko odmówić zapłaty i
    czekać na sprawę sądową, opinie biegłych itd przez parę lat