  • Data: 2019-08-24 16:59:42
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > W ciągu roku dostałem kilkanaście ostrzeżeń żeby nie wychodzić z
    > domu. Z wyjątkiem jednego zupełnie z dupy (a akurat wtedy
    > wyszedłem;)

    > Jak potem nic się nie dzieje, to raczej średnio. Po prostu wszyscy
    > to zaczynają zlewać.

    Bo trzeba rozumiec co za wiadomosc sie dostaje.
    To ze dostajesz wiadomosc o tym, ze w twoim rejonie mozliwe burze czy np
    wichury to tylko wiadomosc o zwiekszosnym prawdopodobienstwie.
    Staram sie wtedy np nie parkowac pod drzewem ale nie mam pretensji ze nie
    było burzy która jakies drzewo w okolicy by złamala.
    Za to jak kiedys nie przyjdzie ostrzezenie a drzewa sie połamią...

    Kilka lat temu była potezna wichura która w okolicach Gniezna i nie tylko
    połamała miejscami 80% lasów.
    Ja byłem wtedy na biwaku pod namiotem nie w samym epicentrum ale
    zahaczało o nas... I co? I nic bo wiedzielismy czego sie spodziewac i
    odpowiednio sie przygotowalismy. Ale nikt z nas nie miałby pretensji
    gdyby wichura przeszła bokiem jeszcze bardziej.

    To juz zalezy komu chodzi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.