  • Data: 2012-10-09 15:10:16
    Temat: Re: Podejrzany nie stawił się na przesłuchanie i nie ma adresu
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-09 15:03, Adam pisze:

    > Nie zależy mi na tym, żeby sąd go szukał ale mam pytanie. Czy policjant
    > nie mógł od razu sprawdzić tego delikwenta w swoim przenośnym
    > komputerku? Po coś one chyba są, a policjanci nadal błędnie prowadzą
    > czynności.

    http://www.sfora.pl/Powrot-do-przeszlosci-Polska-pol
    icja-zamienia-terminale-na-notesy-a48257

    "Aż 14 tys. używanych przez policjantów terminali mobilnych zamknięto w
    magazynach z powodu podwyżki abonamentu, która przerosła możliwości
    finansowe polskiej policji."

    A poważniej - nie jestem pewien jak działają w powiązaniu z bazą
    meldunkową. :(

    --
    spp