  • Data: 2012-10-09 16:00:54
    Temat: Re: Podejrzany nie stawił się na przesłuchanie i nie ma adresu
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-09 15:22, Adam pisze:

    > Najciekawsze jest to co pracownik mi powiedział.
    > Podejrzany nie miał przy sobie dowodu ale policjant go znał z imienia i
    > nazwiska. Nawet zapytał go po imieniu dlaczego to zrobił.
    > Podobno była to jego pierwsza kradzież.
    > Może policjant dał mu szansę i celowo popełnił błąd?
    > Przynajmniej imię, nazwisko i pesel podał prawdziwe.

    ... sobie podopowiadam. Moją znajomą okradziono w mieście "na wyrwę"
    (torebka). Opisała policji sprawcę, po czym policjant zapodał z głowy
    jego dane personalne. Pojechali pod znany policji adres, gdzie sprawca
    już walił z kumplami drugą flaszkę po udanym napadzie i śmmiał się w
    oczy policjantowi i ofierze. Oczywiście kumple dali mu żelazne alibi. I
    co? I gówno.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.