  • Data: 2017-06-05 10:37:09
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-05 o 01:08, RadoslawF pisze:

    > Dziwne.
    > Listy sortuje lokalny oddział a roznoszą go listonosze z tego oddziału.
    > Po obejściu rejonu każdy musi wrócić na swoją pocztę i rozliczyć się z
    > przesyłek. W tym zostawić niedoręczone.
    > Jak to robi w waszym systemie ? Zaczyna pracę na jednej poczcie
    > a kończy na innej ? Czy źle zrozumiałeś tłumaczącego ?
    > Pierwszy raz spotykam taki dziwny opis pracy listonoszy.

    Niekoniecznie tak jest - w poprzednim miejscu jak mieszkałem, to w
    zasadzie dla mnie istotne były 3 urzedy - na jeden przychodziły listy,
    na drugi paczki, a z trzeciego wychodzili listonosze. W nowym miejscu
    jak mieszkam, też mam osobne urzędy do listów i do paczek... Nie wiem
    jak jest z listonoszami, bo na razie skarg tu nie musiałem składać. Ale
    oglnie struktura niekoniecznie jest taka prosta.

    --
    http://polpodroznik.com
    http://kaczanowska.info