eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ? › Re: Po jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ?
  • Data: 2004-02-15 21:20:59
    Temat: Re: Po jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości
    news:c0ollj$d9r$1@topaz.icpnet.pl...

    > Bo za biurkiem siedzi 70% (albo więcej) "policjantów". Ile procent
    > policjantów siedzi przy-30 stopniach w zasadzce????

    Nie wiem. W skali jednostki stopnia powiatowego szacuję, że faktycznie
    pracą policyjną zajmuje się około 50% policjantów (nie biorę pod uwagę
    cywilnych pracowników policji). Oczywiście wszyscy równocześnie nie siedzą
    w tej samej zasadzce. Im wyższy szczebel jednostki, tym procent ten pewnie
    maleje. Na komisariatach i posterunkach zbliża się do 100%.