  • From: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Date: Wed, 28 Jul 2010 17:29:14 +0200

    news:i2i6it$l9n$4@inews.gazeta.pl...

    > wręcz książkowy przykłada chama.

    Prawidłowo.
    No chyba że przed wjeściem do sklepu było info iż kartą płacimy od X zł.
    Nic mnie tak nie wk***a jak się dopiero przy kasie dowiaduje że płatnośc
    kartą jest od 20zł.
    A najczęsciej to kasjerka dopiero taką informacje przekazuje - żadnej kartki
    z informacją o minimalnej kwocie płatności karta brak.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski