  • Data: 2010-07-30 13:01:13
    Temat: Re: Płatność kartą powyżej (...)zł
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Herald wrote:

    > Przy takim podejściu, to nawet da się wsadzić w dupę parasol i go otworzyć.
    > Gorzej będzie z jego wyjęciem.
    > "jak się sklep postawi, to.." - co to za argumentacja? Ponadto, jak się
    > może "sklep postawić"? :)))

    Co dalej nie zmienia faktu, że może się zdarzyć, że sklep ci odmówi
    sprzedazy i w zasadzie na miejscu nie masz żadnej szansy zmiany tego.

    > Ciebie tez może jakiś koleś na ulicy zaciukać i co? CO najwyżej PÓŻNIEJ
    > będzie odpowiadał :))

    Dokładnie tak. Z tą różnicą, że tu mogę się bronić i mam nawet atut w
    postaci obrony koniecznej.
    Co do sklepu nie masz żadnej możliwośći. Chcesz towar ukraść czy jak?
    Pobijesz sprzedawcę, weźmiesz co twoje i zostawisz mu kasę?
    No możesz, to fakt.