  • Data: 2003-06-28 18:12:04
    Temat: Re: Plac
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n.zabrze.pl>, Gotfryd Smolik news wrote:
    >+ > IMHO masz poważny problem: skąd weźmiesz sprawny niezarejestrowany
    >+ > pojazd ? :) Jak *był* uznany za samochód - to musisz mieć OC,
    >+ > nawet jeśli na rzeczonym placu ma tylko stać. Aktualne przepisy
    >+ > poszły w tą stronę, że AFAIK nie da się wyrejestrować czegoś
    >+ > co zostało zarejestrowane - chyba że przez złomowanie, które
    >+ > nie może być "dokonane własnoręcznie".
    >+
    >+ A jak ktoś zechce sprzedać na części?

    To będzie płacił ubezpieczenie za nieistniejący samochód :>
    Jestem w tej chwili daleki od żartów :)
    Ktoś tu wspominał że *od składnicy* (mającej uprawnienia do
    złomowania) można odkupić, ale to pewnie tak jak normalnie
    w składnicy: cena skupu "złomu": 1, cena sprzedaży "złomu
    użytkowego": 50 (tak dla proporcji pi razy oko :)) !

    pozdrowienia, Gotfryd