  • Data: 2007-01-29 18:31:24
    Temat: Re: Pismo z banku /windykacja/
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może ktos ma doświadczenie w takiej sprawie? Mam 2 dzieci i nie mam pracy,

    zastanawiam się dlaczego niektórzy piszą jestem biedny co mogę zrobić z
    następującą sprawą?
    jak byś była baaardzo bardzo bogata to mozesz wynając prawników i skarżyć
    bank, i może
    miałabyś jakieś szanse... ale tak to pozostaje zapłacić... bo komornik też
    dolicza swoje koszty itp.

    Nie piszę złośliwie
    Dawno temu musiałam założyć ROR, wtedy jedynym jaki akceptował w Krakowie
    najniższą pensję był Bank Śląski-
    Po kilku latach oferta się powiększyła i wybrałam inny. Ponieważ w BŚ mi
    grozili na początku, ze jak 3 miesiące nie będzie ruchu na koncie to zamkną
    konto więc po prostu wypłaciłam wszystko z pełną satysfakcją i tyle.(na
    bezrobociu wpłacałam 10 zł na konto miesięcznie,zeby był ruch) Jakie było
    moje zdumienie po 2(!) latach gdy odebrałam przesyłkę że....
    Teraz zawsze zbieram papierek zaświadczenie o likwidacji konta.