  • Data: 2007-01-29 19:49:02
    Temat: Re: Pismo z banku /windykacja/
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > żyłam po zamknieciu konta w
    > nieswiadomosci kiedy to dostalam pismo ze albo splace zadluzenie (jakies
    60
    > zl wiec to nie było ztrwarzajaco dużo ale zawsze)

    Wiele osób myli wypłatę do zera z zamknięciem (likwidacją) konta...

    > (jakies 60
    > zl wiec to nie było ztrwarzajaco dużo ale zawsze) albo mam wplacic na
    konto
    > min 1000 zl i ma tam byc przez 3 miechy to mi zlikwiduja zadłuzenie.

    Co potwierdza, że konta jednak nie zamknęłaś.

    > Poszlam zaplacilam i poprosilam o zaswiadczenie... musialm sie wyklucac z
    > kierownikiem o takowe w koncu wygralam i je dostalam ale Panie byly
    > zbulwersowane.

    Często są zbulwersowane , bo myszą się tłumaczyć przed dyrekcją z każdego
    zamykanego konta :) Przy zamykaniu dysponent musi sprawdzić, czy masz
    faktycznie wszystkie płatności na zero i czy czasem jakaś opłata bankowa nie
    jest "w drodze" (np. za prowadzenie karty). Zaświadczenie mają wydać
    bezwarunkowo i później nie wolno im pobierać żadnych opłat.

    Lukasz