  • Data: 2005-10-13 23:06:18
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dimork$1pk$1@nemesis.news.tpi.pl,
    grzess <k...@w...pl> napisał/a:

    > szpital cieszy sie najgorsza slawa w okolicy...omijac z daleka

    Gadasz głupoty.
    Szpital uratował życie wielu dzieciakom i wiele wcześniaków jest
    przewozonych właśnie tam w celu ratowania ich życia.
    Mają bardzo dobry sprzęt, dobrą kadrę lekarską i sukcesy w ratowaniu życia i
    leczeniu.
    to, że dwie pielęgniarki zachowały się - lekko mówiąc - nieodpowiedzialnie,
    nie oznacza, że szpital jest zły. Zresztą one już tam nie pracują, a kazda
    następna, której przez głowę przeszedłby taki pomysł, przegoni go jak
    najdalej.

    > poziom dyskusji siegnal bruku i faktycznie biedne te pielegniarki a
    > fotograf przestepca...

    Nikt nie powiedział, że pielęgniarki są biedne a przestępcą jest _jedynie_
    fotograf. Jednak fotograf również naruszył prawo, w innej skali.

    > smieszne jak co niektorzy bronia praw pielegniarek a fotografa juz
    > skazali nie ma to jak w imie prawa pietnowac sprawiedliwosc

    pokaz paluszkiem, kto broni pielęgniarek, bo albo mam go w KFie albo muszę
    udać się do okulisty i to piorunem. najlepiej z MessageID.

    > zaraz sie okaze ze fotografie zdobyte bezprawnie i przestepstwa nie
    > bylo parodia

    Bezprawnym było przekazanie fotografii gazecie, zamaist powiadomić właściwe
    organy.

    I dlatego bardzo chciałabym wiedzieć, który to fotolab, bo nie dałabym tam
    wywołać ani pół zdjęcia, a jestem z tegoż samego miasta.

    > i smiac sie chce z dyskutantow

    a mi nad toba płakać ;-(

    Tatiana
    --
    Kobieta wierzy, że 2 i 2 zmieni się w 5,
    jeśli będzie długo płakać i zrobi awanturę.