  • Data: 2005-10-13 23:44:27
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dimr1s$5mk$1@nemesis.news.tpi.pl,
    grzess <k...@w...pl> napisał/a:

    > zastanawiam sie skad w tobie tyle arogancji i chamstwa

    arogancja i chamstwo wyraża się rozumiem w tym, że nie podzielam twojego
    zdania o tym szpitalu?

    > kazdy szpital ratuje zycie, nie kazdy jednak ma tak fatalna opinie
    > wrzuc temat na regionalne.gorny-slask a moze w koncu uwierzysz co
    > ludzie mysla o tym przeinwestowanym molochu

    znam od innej strony ten szpital i opinia kilku internautów, którzy pewnie w
    zyciu tam nie byli nie jest dla mnie miarodajna. Znam rodziców dzieci, które
    tam uratowano, znam kilku lekarzy, leczyłam ttam moje dziecko, a lekarka
    stamtąd leczy obie moje córki (w razie potrzeby). Dodatkowo pracowała w
    resorcie powiązanym i wiem jakimi sprzętami dysponują i inne rzeczy, których
    ty nie wiesz, ale gadac koniecznie musisz. a to, że bzdury, to całkiem inna
    bajka.

    > albo masz problemy z obsluga czytnika, albo ze wzrokiem lub tez
    > zrozumieniem tekstu pisanego
    > "Z tego, co widać na zdjęciu (zdjęcia na ekranie), oraz z reszty
    > tekstu wynika, że pielęgniarki dziecko wyjęły z inkubatora do
    > rutynowego ważenia, a przy okazji sobie z nim zdjęcie zrobiły.
    > Nie widzę w tym niczego nagannego."...tej wypowiedzi nie zrozumialas?

    napisałam - albo mam go w KFie albo...
    Poza tym jedna jaskółka wiosny nie czyni, pokaż tych wszystkich co bronią
    pielęgniarek.

    > nad toba to nawet placz nie pomoze, pasujesz jak ulal do tego co sama
    > piszesz
    > "Dziewczyno fascynujesz mnie, od kilku dobrych lat niezmiennie bawisz
    > mnie swoją głupota. Kiedyś myslałam, że ci sie polepszy, ale zdaje
    > się nie rokujesz nadziei."
    > tak to juz kilka lat...

    no to wszystko jasne. po prostu jestes fanem kai. trzeba było tak od razu
    się przedstawić, darowałabym sobie odpisywanie. w wolnej chwili prześledź
    sobie pisaninę twojej idolki, jest zarabista i niezmienna od dobrych killku
    lat. pisze podobnie bełkotliwie i mundrze do ciebie

    Tatiana
    --
    Nie każdy może kochać, kto chce kochać
    /Eliza Orzeszkowa/