  • Data: 2005-10-13 22:59:41
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dimo7u$qa$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:

    > Ale nie publikować, bo naruszyli prawa nie tylko pielęgniarek
    > (które pewnie pieniaczyć się nie będą), ale i dziecka (czy dzieci) -
    > bo ich wizerunek też przecież podlega ochronie.

    Zwłaszcza, że nie bardzo wiadomo, które to dziecko było, to ruszy lawina
    pozwów o naruszenie wizerunku dzieciaków. Ale jazda, dawnom się tak nie
    usmiała, chociaż wątek nie zapowiadał się na smieszny. Aż szkoda mi
    ewentualnego sędziego w takiej sprawie/takich sprawach.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Do miłości potrzebne są dwie osoby, nie jedna i nie trzy
    /Maria Kuncewiczówna/