  • Data: 2005-10-13 23:22:38
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dimq37$dd8$1@inews.gazeta.pl,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Cena" <t...@l...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:dimot6$4jo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Obecnie nie wiadomo. Ale wcześniej, czy później zostanie to ustalone.
    > Podejrzewam, że organa ścigania już wiedzą.

    Podejrzewam, że nie bardzo wiedzą. Jak miałyby to ustalić, skoro lekarze i
    inne pielęgniarki na podstawie zdjęć stwierdziły, że nie wiedza?
    Od czasu robienia zdjęć minęło około 2 miesięcy, na tamtym oddziale
    wczesniaków jest dość trochę w każdym terminie. chyba, że pielęgniarki
    wskazały, w co szczerze wątpię - bałyby sie pewnie procesów ze strony
    rodziców.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Element wybrany losowo z grupy o 99-procentowej wiarygodnosci,
    bedzie nalezał do pozostalego procenta.