    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 19 Mar 2020 08:21:27 -0700 (PDT)
    <r4nrfo$kb3$1@gioia.aioe.org> <5e6f79f6$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6f9f0d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6fa6be$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6fe0b1$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e70d6b4$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7158fe$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <k7ptisd8c5i2$.1arydm8hie5ir.dlg@40tude.net>
    <5e71f96d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5e7208a3$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5e7271b3$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4v687$152f$1@gioia.aioe.org>
    <5e732a7f$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e736384$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e736be1$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vr03$10tk$1@gioia.aioe.org>
    <5e738950$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Pewien artykuł PoRD
    From: r...@o...pl

    W dniu czwartek, 19 marca 2020 16:01:49 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

    > na jezdni tylko w kamizelce odblaskowej i kasku, w większości przypadków
    > jednak na jezdni taki ruch, że bezpieczniej dla wszystkich jak rowery
    > jadą chodnikiem, oczywiście w razie napotkania ściany pieszych
    > rowerzysta powinien zsiąść z roweru i go grzecznie prowadzić

    Rowerzyści muszą przesiąść się do samochodów - rowery zwolnią miejsce na
    jezdniach, więc pojawią się miejsca dla nowych samochodów - do tego piesi będą
    bezpieczniejsi.

    W sumie..., gdyby również pieszych wsadzić do samochodów, to odpadnie problem
    przejść, można by je polikwidować - ruch samochodowy nie byłby w żaden sposób
    tamowany - normalnie bajka! Rzyć, nie umierać :P

    Pozdr-
    -Rowerex