  • Data: 2020-04-06 18:59:40
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Odpowiedź na wasze pytanie jest taka, że znak D1 obowiązuje do
    > odwołania - głupio czy nie ale właśnie tak jest i z tego wynika
    > pierwszeństwo na głównej a nie lukania po bokach.

    Tez mi sie tak wydawało... :)

    5.2.1.3. Umieszczanie znaków D-1

    Znaki D-1 umieszcza się na początku trasy, której nadano pierwszeństwo w
    obszarze zabudowanym oraz bez względu na rodzaj obszaru, jeżeli na
    skrzyżowaniu trasa z pierwszeństwem zmienia kierunek i zastosowano
    tabliczki T-6a.

    Znaki D-1 umieszcza się w odległości do 50 m od skrzyżowania.

    ******Jako zasadę należy przyjąć powtarzanie przed każdym skrzyżowaniem
    wzdłuż trasy z pierwszeństwem znaków D-1 o zmniejszonych wymiarach (pkt
    5.2.1.1); można ich nie powtarzać, jeżeli odległość między skrzyżowaniami
    jest nie większa od 50 m. *****Jeżeli droga z pierwszeństwem zmienia
    kierunek na skrzyżowaniu, to pod wszystkimi znakami określającymi
    pierwszeństwo (D-1, A-7, ewentualnie B-20) umieszcza się odpowiednie
    odmiany tabliczek T-6a i T-6c.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie