  • Data: 2020-04-06 18:59:40
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Wskażesz przepis, który tego zabrania? Bo, to że jak je widać, to można
    > zobaczyć, to jest dość oczywiste. Odejdź od monitora i przejdź sie byle
    > ulicą, a zobaczysz, że w większości wypadków na podporządkowanej masz
    > "Ustąp" lub "STOP", a na głównej nic nie ma. Jak się boisz wirusa, to
    > weź popatrz na Google :-)

    Kiedys kojarze ze był przepis ze pierwszenstwo zasygnalizowane znakiem
    obowiazuje tak długo az nie zostanie odwołane.
    Ale potem ktos mi wskazał ze jest przepis (rozporzadzenie?) ktore mowi ze
    taki znak powinien byc powtarzany co skrzyzowanie, moze byc natomiast
    zmniejszonych rozmiarów. Ale przyznaje ze nawet w tamtym watku sam
    podawałem miejsca gdzie zarzadca nie stosuje sie do tych wytycznych
    podajac jako przykład ulice Leszczynska w Poznaniu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach