  • Data: 2020-03-15 20:01:44
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2020 o 19:30, cef pisze:

    > Bo nie mam żadnego nakazu oglądać znaków, które nie są przeznaczone
    > dla mnie.

    To przynajmniej merytoryczny argument. Natomiast, w jaki sposób
    doszedłeś do wniosku, ze ten znak nie jest dla rowerzystów i dla kogo
    zatem go ustanowiono tam?>
> [...]
    > Odejdź od monitora i przejdź sie byle
    > A to nie wiem jak u Ciebie i gdzie wychodzisz googlami ale ja np w
    > drodze do pracy - 11km przez miasto mam poprawne oznakowanie drogi
    > głównej na wszystkich skrzyżowaniach Przed chwilą się wirtualnie
    > przejechałem - jest kilka debilnie oznakowanych, ale oznakowanie
    > jest. Debilnie tzn na jednym intuicyjnie jest inne pierwszeństwo niż
    > bym pomyślał (ale najczęsciej są światła) a na innym jest z każdej
    > strony "koniec głównej" i jak nie ma świateł, to każdy myśli, że
    > jest podporządkowany a jest równorzędnie i robią się zatory.

    Odejdźmy chwilowo od tego skrzyżowania drogi dla rowerów z ulicą. Rzuć
    łaskawie okiem na poniższe linki:
    https://goo.gl/maps/u6uGqkRoPUWhTVKK8
    https://goo.gl/maps/carGbuTKyErnj2ht8
    https://goo.gl/maps/kG9fRSGLM69VeNsKA
    https://goo.gl/maps/7MxADhiLitdxRyLq8
    Wszystkie te linki specjalnie tak dobrałem, że przedstawiają widok
    skrzyżowania z punktu widzenia kierującego nadjeżdżającego drogą główną
    i mającego po prawej stronie drogę podporządkowaną. Tamtędy przejeżdża
    dziennie tysiące samochodów. Skąd Ci kierowcy wiedzą, że mają pierwszeństwo?

    --
    Robert Tomasik