  • Data: 2006-01-28 16:21:15
    Temat: Re: Petarda w szkole
    Od: Pav <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman napisał(a):
    > Dnia Sat, 28 Jan 2006 16:47:09 +0100, Pav napisał(a) w wiadomości:

    > Że jest to odpowiedzialność zbiorowa, to po pierwsze.
    >
    > Ale jak chcesz już tak dosłownie to rozumieć, to wskaż mi podstawę prawną
    > zakazu stosowania w wychowaniu odpowiedzialności zbiorowej.

    W jakim wychowaniu?Ty chcesz żeby rodzice wspólnie płacili za szkody
    wyrządzone przez jedno z dzieci tychże rodziców.
    Otóż wytłumaczę Ci,że prawidłowa procedura to wezwanie do
    dobrowolnego naprawienia szkody, potem ewentualny pozew do sądu.Mam
    nadzieje, że ograniczona najwyraźniej edukacja dostarczyła Ci
    wystarczającej wiedzy abyś sam zrozumiał, że musisz wskazać osobę
    odpowiedzialną za powstałe szkody(jeżeli chcesz iść do sądu
    cywilnego) lub żądać od organów postępowania przygotowawczego
    wszczęcia postępowania w celu wykrycia takiej osoby.

    Żal mi dzieci,że są ''nauczane'' przez ludzi o tak niskim poziomie
    intelektualnym, iż nie potrafią zrozumieć takich podstaw.

    PS ktoś rzucił petardę na mój dach i spowodował szkody na
    300zł.Wzywam Cię wraz z całym gronem pedagogicznym do zapłacenia za
    te szkody lub wskazania osoby która to zrobiła.
    W przypadku nie uiszczenia wymienionej wyżej kwoty masz natychmiast
    skopać mi ogródek i zanieść po 4 kubły węgla każdemu mojemu sąsiadowi.