  • Data: 2006-01-29 12:50:43
    Temat: Re: Petarda w szkole
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.01.2006 Roman <r...@g...pl> napisa?/a:

    > (...) Cie za?lepi? komunizm, wypali? ci - jak wielu Polakom - jakie? pi?tno.
    > Dowodzi tego twoje stereotypowe odwo?ywanie si? w dyskusji do minionych
    > czasów. To swoisty rodzaj koalkoholizmu. (...)

    Ach, o malo bym zapomnial. Bardzo mnie zdumialo uzycie w Twoim wywodzie
    slowa "koalkoholizm". Co chciales przez to powiedziec? Ze stereotypowe
    odwolywanie sie w dyskusji do minionych czasow to swoisty rodzaj
    wspoluzaleznienia od alkoholu? Musisz mi wybaczyc, ale nie rozumiem.
    Albo slowo "koalkoholizm" ma jakies tajemnicze, metaforyczne znaczenie,
    o ktorym nie mam pojecia.

    --
    Tomasz Trystula