  • Data: 2006-04-21 08:23:16
    Temat: Re: Pedaly moga adoptowac dzieci w Belgii
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e2a42p$7qd$1@opal.futuro.pl...
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > dowody panie "tak mi sie wydaje bo jestem homofobem"

    Wystarczajacym dowodem jest to, ze nienormalnosc, probuje sie swiatu
    przedstawiac jako normalnosc. Dziecko jest wrazliwsze jak dorosly i np.
    chlopczyk (bo nie wierze, ze pedaly beda adoptowac dziewczynki) wychowywany
    wsrod dwoch pederastow uwierzy w koncu, ze to normalnosc jak spi facet z
    facetem. A na szczegolowe dowody przyjdzie nam jeszcze poczekac.

    boukun