  • Data: 2006-04-21 09:37:46
    Temat: Re: Pedaly moga adoptowac dzieci w Belgii
    Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tarcamion napisał(a):

    > Gdyby homoseksualizm był norlany to natura by umożiwiła im posiadanie
    > dzieci. Najpier homoseksualizm, a później sodomia. Za 10 lat będzie
    > pwenie można adoptować dziecko, gdy jakiś zbok sobie weźmie jakąś
    > zwierzynę i będą twierdzić, że to normalne.
    > Osobiście nie mam nic przeciw homoseksualistom, a jedynie przeciw temu
    > co robią. Ale na Boga. Jak ktoś jest heteroseksualny to nie łazi po
    > ulicy z transparentem, że śpi z kobietą. To jest ich sprawa co robią i z
    > kim w nocy. A dzieci niech sobie zrobią, skoro to normalny związek. Nie
> [...]
    Odwoływanie się w tego typu przypadkach do natury lub historii jest
    ryzykowne:
    1. W naturze znane są przypadki homoseksulanych stosunków odsyłam do
    National Geographic i cyklu "sex dzikich zwierząt" (obecnie emitowany)
    2. Skoro natura wyposażyła nas w popędy seksualne to czemu gorliwi
    duchowni (którzy tak ganią homoseksualizm m.in. za działanie wbrew
    naturze) uznają celibat (chyba że to wielka ściema).
    3. Kontakty homoseksulane wśród ludzi znane są jeszcze z czasów za nim
    zostały nazwane i określone mianem złych.(choćby starożytny Rzym)
    Tego typu szufladkowanie jest wynikiem myśli ludzkiej która na osi
    historii często ulegała zmianie i obecny coraz bardziej chyba
    tolerancyjny świat jest kolejnym etapem ewolucji takiej myśli.
    To że nie mogą mieć biologicznych dzieci wynika z naturalnych uregulowań
    i faktycznie ma to czemuś służyć. (aczkolwiek są organizmy które
    rozmnażają się bez podziału na płeć)
    Co do samego faktu wychowywania dziecka z jednej strony uważam, że
    lepiej niż jakby dziecko miało być w państwowej instytucji, ale nie
    ukrywam, że zastanawiający jest wpływ na rozwój takiego dziecka w w/w
    sytuacji. Jednak jestem bardziej za chyba więcej dobrego niż złego może
    to przynieść.