  • Data: 2006-04-21 08:48:54
    Temat: Re: Pedaly moga adoptowac dzieci w Belgii
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    news:slrne4h6a4.p0m.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .
    > In the darkest hour on Fri, 21 Apr 2006 09:53:37 +0200,
    > tarcamion <t...@t...pe-el> screamed:

    > A mężczyzną też się człowiek rodzi? A rudym też się człowiek rodzi?

    Problem ma wiekszy charakter. Chodzi tu przede wszystkim o kase, i to o kase
    dla elit rzadzacych.

    Przytocze w tym miejscu komentarz z soc.culture.polish:
    "To nie jest chyba tak, w pierwszej kolejnosci beda mogly
    sieroty adoptowac rodziny heteroseksualne. Jezeli pozostanie
    nadwyzka sierot to wtedy zamiast na ulice pojda do domow
    homoseksualnych.

    Biorac pod uwage ze podatnicy w nowoczesnym kapitalizmie
    pragna jak najnizszych podatkow i nie chca lozyc na utrzymanie
    panstwowych sierocincow, a innych tzn. charytatywnych tez jest
    niewiele, rozwiazanie jest moim zdaniem idealne.

    Lepsza ciepla miska zupy, swoj kat, i opieka rodzicielska dla
    osieroconego dziecka nawet w homoseksualnym domu, nizeli
    zycie na ulicy, gdzie czekaja alfonsi, pedofile, prostytucja,
    choroby, brak jakiejkolwiek opieki rodzicielskiej.

    Czy to zle miec dwie mamusie, czy dwu tatusiow zamiast
    zadnego/zadnej?

    Zastanow sie panie Boukun!

    MN"

    Dziekuje, to mi wystarczy.
    Zapomnialem dodac, ze to nie podatnicy, a podatkobiorcy chca jak najwiecej
    zachowac podatkow (czyt. haraczu) dla siebie.
    To wlasnie w tym "nowoczesnym kapitalizmie" wytworzono takie warunki, ze
    dzieci sa czesto bezdomne i musza sie szlajac po ulicach. Za dobrych czasow
    w Polsce dzieci mialy zapewniony wspanialy byt w domach dziecka i czesto
    dostawaly ksiazeczke mieszkaniowa z pelnym wkladem na M5, plus jako dorosle
    przydzial na mieszkanie z zakladu pracy (znam z mojego bylego zakladu pracy
    w Jeleniej Gorze - Zakladow Miesnych). Dzis, tylko IzraElity czerpia z tego
    tytulu korzysci.

    boukun