  • Data: 2006-10-20 09:14:50
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli masz namiar na tych Policjantów to daj mi, a ja chętnie im wręczę
    po
    > 8-paku "żywca" za wzorową postawę i napiszę wniosek do komendanta o
    > udzielenie im pochwały.

    Za co, za nieznajomosc prawa ? Za to, ze chcieli wlepic mandat za jakies
    mityczne 'utrudnianie' zamiast za nieprzepisowa jazde lewym pasem ?

    > Następnym razem odechce się udawać ludkowi strażnika moralności

    A skad wiesz, ze on strzegl moralnosci ? Moim zdaniem ten loodek
    ani nie strzegl moralnosci, ani nie ratowal swiata przed komunizmem,
    ani nie ratowal Afryki przed glodem, ani nie ratowal Galaktyki przed obcymi,
    tylko po prostu jechal sobie (bezmyslnie?) lewym pasem, wqrwiając
    przy okazji (i niechcacy ?) roznych palantow, ktorzy uwazaja, ze
    lewy pas ma byc dla nich, bo lubia popylac 150.

    >- tak jak
    > Panowie Policjanci powiedzieli: To oni są od łapania i karania za
    szybkość,

    To czemu nia lapia ?

    > a osoba która jedzie niezgodnie z PoRD (w tym przypadku lewym pasem)
    powinna
    > zostać surowo ukarana.

    Co najmniej 3 lata bez zawieszenia i pozbawienie prawa jazdy dozywotnio.
    Jazda lewym pasem to bardzo ciezkie przestepstwo. Dalej jest juz tylko
    zbrodnia
    przeciwko ludzkosci.

    pozdrawiam
    plutin