  • Data: 2006-10-20 10:20:21
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "Elwis" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba Cie za przeproszeniem ....
    > Jak sa od lapania to niech lapia tego co stwarzal zagrozenie nadmierna
    > predkoscia...
    > Swoja droga to sie im nie dziwie (policji), lepiej i prosciej zlapac
    > szaraczka ktory probuje trzymac sie przepisow i jezdzi np. maluchem lub
    > inszym *cento, niz uganiac sie za BMW lecacym 150km/h w zabudowanym.
    >
    > Przeciez to bezpieczniejsze, od wlaciciela beemki mozna dostac w dziob
    > wiec po co sie narazac. A zeby podniesc mniemanie o sobie, zlapiemy za
    > jedno bmw np. 3 *cento ;) A co... A jeden z drugim baranem jeszcze by mu
> [...]

    Piszesz przez pryzmat mojej sygnaturki, a szkoda. Skoro kierownik nie miał
    żadnego wyraźnego powodu, żeby jechać lewym pasem to robił to złośliwie lub
    bezmyślnie. Obie cechy są na drodze gorsze od piętnowanego przekroczenia
    szybkości o 10-20km/h z zachowaniem rozwagi i _kultury_. Osoba jeżdząca
    bezmyślnie jest jak małpa z brzytwą w dłoni, osoba złośliwa jest
    niedowartościowanym dupkiem leczącym swoje kompleksy na drodze - takie jest
    moje zdanie.

    --
    ~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
    Pozdrawia Elwis