  • Data: 2006-10-20 10:04:36
    Temat: Re: Patrol na drodze
    Od: "Kerry" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Z zagrożeniem to bym nie przesadzał.
    > Po prostu złamał przepis mówiący o obowiązku jazdy z prawej strony który
    > obowiązuje go niezależnie czy jedzie 30 czy 200km/h.

    Tak sobie myślę (pomijając fakt, że jestem zwolennikiem jazdy prawą stroną
    tam, gdzie się tylko da), że stosując przepisy wprost, bez "zdrowego
    rozsądku", to policja mogła by podreperować budżet stojąc przy
    skrzyżowaniach kierowanych sygn. świetlną.
    I nie chodzi tutaj ani o prędkość (choć pośrednio owszem), ani o wjazd na
    skrzyżowanie, podczas gdy nie ma możliwości jego opuszczenia :))
    Ciekawe, czy macie pomysł, co to za wykroczenie :P

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry