    From: "Athorgal" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parking przed Promenadą Płatny!!
    Date: Sun, 24 Apr 2005 23:31:13 +0200

    " Teren przylegajacy do sklepu jest wlasnoscia prywatna "

    No właśnie ja się tak zastanawiam czy ten kawałem ulicy to jest teren
    prywatny bo wczesniejszy i dalszy odcinek juz jest bezpłatny nawet przed
    Conforama tego nie ma
    Ja się moge domyślać że taka Promenada to jest to drogi sklep i cierpia na
    tym bardzo ze nie wszyscy warszawiacy tam kupuja wiec stwierdzili ze moga
    zarobic inaczej
    przeciez ja nie moge sobie teraz przypomniec ale jak np. przy makro czy tez
    innym centru handlowym jest parking płatny to jest odgrodzony wyrażnie żeby
    ten co tam wjeżdzał wiedział że zapłacić trzeba będzie no nie?
    pozdrawiam