  • Data: 2005-04-25 17:14:23
    Temat: Re: Parking przed Promenadą Płatny!!
    Od: "Athorgal" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tzn że ten parking miał już swoje problemy tylko jakoś się obronił
    tzn pan prezes parkingu bo jak moge się domyślać to za tym i kilkoma innymi
    on stoi
    w ważnych ( drogich ) rejonach Wawy też ta firma mam swoje parkingi
    Ja osobiście korzystam tylko z miejskiego sposobu parkowania ale
    przypuszczam że ten np. naprzeciw PKiN to też ta firma obsługuje