eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParagon a prawo reklamacji › Re: Paragon a prawo reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Paragon a prawo reklamacji
    Date: Tue, 01 Sep 2009 23:17:14 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <h7k317$ipk$1@news.onet.pl>
    References: <2...@b...poznan.pl> <h7agu3$aj1$1@news.onet.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <h7bhpf$2cj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl>
    <h7fn1l$kao$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl>
    <h7juhn$i9e$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h7jvgg$8to$3@news.onet.pl>
    <h7k2rj$8qq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-99-172.warszawa.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1251839848 19252 89.231.99.172 (1 Sep 2009 21:17:28 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Sep 2009 21:17:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    In-Reply-To: <h7k2rj$8qq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 090901-0, 2009-09-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:605042
    [ ukryj nagłówki ]

    Alek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    >>>
    >>> A jaki on ma interes w tym, żeby gnać do księgowości i przekopywać
    >>> się przez góry dokumentów?
    >>
    >> Taki, żeby nie narażać się na przegraną sprawę sądową.
    >
    > Na tej zasadzie powinien z góry uznawać wszystkie żądania klientów
    > oraz osób podających się za klientów i w ogóle wszyskich którzy
    > się nawiną.

    To już sprawa sprzedawcy. Może uznawać, może nie uznawać, ważne jest
    to, że paragon nie jest konieczny do reklamacji z tytułu niezgodności z
    umową.

    >
    >> To problem sprzedawcy, że nie ma ewidencji. W sumie to dobry sposób
    >> na reklamacje załatwione odmownie: "klient dostarczył oryginał
    >> paragonu, ale nie uznałem reklamacji, bo na pewno taką samą usterkę
    >> dotyczącą tego samego produktu na podstawie tego samego paragonu
    >> reklamował już wcześniej.
    >
    > Nonsens. Oryginał paragonu jest tylko jeden.
    > Jeśli reklamacja jest załatwiana poprzez zwrot ceny
    > to paragon zostaje u sprzedwcy.


    Pod warunkiem, że paragon zostanie dostarczony.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1